TalentErő

Mozogj otthonodból profi oktatókkal

Talentero header

Mi az a TalentErő?

Az évek során Talentera közösségünk több, mint 5000 fősre duzzadt, ezért úgy gondoltuk, hogy szeretnénk tagjainknak valamivel kedveskedni a szakmai rendezvényeken túl is.

Kolléganőink, Laura és Judit, akik edzőként és jógaoktatóként a mi csapatunkat is mozgásban tartják izgatottan várják, hogy a Talentera közösséget is erősítsék!

Stresszoldás

Stresszoldás

A fizikai aktivitás elősegíti a jókedvért felelős agyi ingerület-átvivők termelődését, ez pedig nem más, mint a csokoládéfogyasztás kapcsán már sokat emlegetett endorfin. Egy óra közepes intenzitású, csoportban végzett mozgás igazi felüdülés a testnek és a léleknek, segít a nap során felgyülemlett problémák elfeledésében.

Test-összetételbeli változás

Test-összetételbeli változás

Ha a testedzés pozitív hatásairól beszélünk, nem feledkezhetünk meg a test összetételének alakulásáról sem. A mozgás által csökken a testzsírszázalék, illetve nő az izomszövet aránya, javul az izmok ereje és állóképessége, tehát a test tónusossága fokozódik.

Csapatépítés

Csapatépítés

A közös edzéseknek hatalmas motivációs erejük van minden résztvevő számára. Ha már voltál valamilyen csoportos edzésen, akkor biztosan tapasztaltad, hogy amikor egy-egy gyakorlatnál már azt érzed, nem bírod tovább, de látod, hogy a többiek még folytatják, akkor te sem adod fel.

Tartásjavítás

Tartásjavítás

Biztosak vagyunk benne, hogy mindannyian éreztétek már egy-egy nap végén, hogy borzasztóan fáj a nyakatok, vállatok, hátatok. A közös edzések alkalmával ezeket a káros hatásokat szeretnénk egy kicsit ellensúlyozni.

Immunerősítés

Immunerősítés

Számos kutatás bizonyította, hogy a rendszeres testmozgás segíti a szervezetet a betegségek megelőzésében: legyen szó egy kisebb nátháról vagy akár belgyógyászati betegségekről. A mozgás által javul a szívizomzat anyagcsere, a vérképzés, illetve a légzésfunkció is.

Online órák

Bátran jelentkezz edzettségi szinttől függetlenül!
Egyszeri regisztráció után taggá válhatsz és az összes óránkhoz hozzáférést kapsz.

Edzés kép

Köredzés + Gerincjóga

Időpont

2021.09.16. 18:00

Edző képe

Laura

Edző képe

Judit

Edzés kép

Gerincjóga

Időpont

2021.09.23. 18:00

Edző képe

Judit

Edző képe

Edzés kép

Köredzés

Időpont

2021.09.30. 18:00

Edző képe

Laura

Edző képe

Edzés kép

Gerincjóga

Időpont

2021.10.07. 18:00

Edző képe

Judit

Edző képe

jelentkezem az edzésekre

Töltsd fel magad energiával!

Válj taggá, és cserébe megosztjuk veled az online eseményekhez tartozó állandó linket,
e-mailben pedig rendszeresen értesítünk újabb óráinkról.

Ismerd meg oktatóinkat!

Amikor az online edzések ötlete kipattant a fejünkből, tudtuk, hogy ez egy olyan dolog, amit a közösség tagjaival is szeretnénk megosztani. Sok szeretettel várunk csütörtök esti edzéseinken!

nyíl

Judit

Számomra a jóga egy tudatos döntésként indult az egyetem végén. Egyszerűen tudtam hogy ülő munkát fogok végezni, és nem akartam hogy fájjon a hátam. Emiatt a gerincjóga oktatóképzést csak saját magam miatt kezdtem el, és közben döbbentem rá hogy ezzel mennyi embernek tudnék én is segíteni. Régebben sokféle fitness irányzatot kipróbáltam, és három éve napi szinten része az életemnek a jóga, amelynek inkább a dinamikusabb változataiban találtam meg a kedvenc mozgásformámat.

Gerincjóga

A gerincjóga a hatha jóga egyik változata amely a keleti filozófián alapszik, de sokkal inkább előtérbe helyezi a nyugati ember igényeit. Ily módon egy kezdő gerincjóga órán nagy hangsúlyt kap a fizikális erősítés, átmozgatás, ülőmunka miatti negatív testi érzetek enyhítése.

A kezdő gerincjógához korábbi jógagyakorlat vagy előképzettség nem szükséges, akkor is várunk, ha még sosem jógáztál. Az órán legtöbbször különböző nehézségi fokozatok közül választhatod ki azt, amelyik számodra komfortos vagy akár kihívást jelentő, amelyikre úgy érzed, hogy éppen aznap szükséged van :)

Judit
Laura

Laura

Laura

Mindig is mozgékony gyerek voltam, de sokáig nem találtam meg azt a mozgásformát, amiben igazán örömömet lelhetem. Középiskolában kezdtem el rendszeresen különböző csoportos órákat látogatni.
Azóta rájöttem, hogy sport nélkül lehet élni, de nem érdemes. Ezt a szemléletet szeretném átadni az óráimon résztvevőknek is. Jól tudom, hogy felnőttként egyáltalán nem könnyű rendszeresíteni a mozgást az ember életében, de tapasztalatból mondom; nem lehetetlen.

Köredzés

A köredzést valószínűleg már senkinek sem kell bemutatni, hiszen ez az edzéstípus egyre nagyobb népszerűségnek örvend. Az edzésmódszer lényege, hogy különböző erő- és állóképességet fejlesztő gyakorlatokat végzünk egymás után több körben, rövid pihenőidővel.

A TalentErő köredzéseinek összeállításakor a legfőbb szempont az ülőmunka káros hatásainak ellensúlyozása. Így az erősítő rész után egy hosszabb mobilizáló és a megrövidült izomcsoportokat nyújtó blokkra is számíthatsz. Az edzések főképp saját testsúlyos gyakorlatokból állnak és edzettségi szinttől függetlenül részt tudsz venni rajtuk: mindig mutatok könnyítéseket, illetve nehezebb variációkat is.